نوشته شده توسط : کیمیا

یکی از بهترین دوره هایی که می توان برای یادگیری هنر خیاطی طی کرد استفاده از مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم است . این اثر ارزشمند در قالب ۲۴ حلقه دی وی دی و بیش از ۲۰۰ ساعت اموزش تصویری می باشد و می تواند به عنوان یک مرجع کامل برای هنر اموزان محسوب شود.

شما عزیزان می توانید جهت تهیه cd اموزش خیاطی خانم عمرانی همین الان از طریق سایت پرشین خیاط به یکی از روش های زیر اقدام به ثبت سفارش نموده و بعد از دریافت محصول وجه انرا به مامور پست بپردازید:

مجموعه خیاطی بدون الگو خانم سیما عمرانی در قالب ۲۴ حلقه دی وی دی به صورت کامل با قیمت ۶۲ هزار تومان

 

خرید چهار جلد کتاب ایشان با قیمت ۱۲۰ هزار تومان

 

برای خرید همزمان ۴ جلد کتاب + ۲۴ حلقه دی وی دی با قیمت استثنایی ۱۶۸ هزار تومان می توانید بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

 

جهت خرید dvd آموزش خیاطی خانم عمرانی در قالب ۲۴ حلقه به صورت کامل با قیمت ۶۲هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :
جهت تهیه مجموعه دی وی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی سری اول
جهت خرید سی دی آموزش خیاطی سری دوم
جهت تهیه کتابهای خیاطی ایشان در قالب ۴ جلد به صورت کامل با قیمت ۱۲۰هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک نمایید :

آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم

 

مجموعه سی دی آموزش خیاطی که از طرف ما برای شما ارسال می گردد به صورت چاپ رنگی بوده و دارای گارانتی رایگان تعویض است و در صورتیکه به هر دلیل دیسک ها در زمان پخش دچار مشکل باشند می توانید آنرا از طریق ما به صورت رایگان تعویض نمایید .
در مجموعه سی دی آموزش خیاطی خانم عمرانی شما بیش از ۴۰۰ تکنیک مختلف خیاطی را خواهید آموخت و می توانید بیش از ۲۰۰ ساعت اموزش تصویری را مشاهده نمایید.
عناوین مختلف آموزشی در این دوره پوشش داده شده و تقریبا می توان گفت با دیدن کامل این اثر ارزمند شما از این پس می توانید بدون کمترین مشکل کلیه نیازهای خود رد زمینه خیاطی را به خوبی برطرف نمایید.
در مجموعه فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی شما با کیفیت بسیار بالایی می توانید مباحث مختلف آموزشی را مشاهده نمایید و قدم به قدم با ایشان مراحل را طی کرده و خواهید دید چقدر راحت و آسان می توان به مباحث پیچیده خیاطی مسلط شد.شما همچنین می توانید جهت تهیه این اثر ارزشمند همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته وس فارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.
مجموعه ارائه شده در واقع همان آموزش خیاطی خانم عمرانی در برنامه خانواده است که به صورت کامل شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. مجموعه کارهای این بانوی هنرمند سالیان سال است که در برنامه خانواده در حال پخش می باشد و این بهرتین فرصت است تا شما با هزینه ای اندک بتوانید به یکباره کل آموزش های پخش شده ایشان را در اختیار داشته باشید.
علاقه مندان به خیاطی می توانند علاوه بر استافده از این ۲۴ حلقه دی وی دی از مجموعه کتاب آموزش خیاطی سیما عمرانی نیز نهایت استافده راببرند. این کتابها در چهار جلد منتشر شده و دو جلد اول آن به صورت کلی به بیان مباحث مختلف و پایه ای خیاطی پرداخته است.

 

منبع : 

آموزش خیاطی خانم عمرانی با نمایش فیلم در سایت http://www.persiankhayat.ir/product/tailoring-training-cd/



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 11 آبان 1397 | نظرات ()