قهوه یکی از دانه های مغذی است که مورد مصرف مردم جهان قرار می گیرد. در این دانه خواص زیادی نهفته است که بنا به تقسیم بندی آن به قهوه سبز و قهوه معمولی که هر کدام مراحل خاصی طی می کنند تا به صورت آنچه امروزه به طور معمول مورد استفاده قرار می دهیم، درآیند دارای خواص متفاوتی هم هستند.
این نکته را هم در خصوص وجه تسمیه قهوه سبز بدانید که دانه های قهوه قبل از اینکه برشته شوند، بسته بندی و مورد استفاده قرار می گیرند و شاید بتوان ادعا کرد که به همین علت خواص آن کاملا طبیعی هستند و بنابراین اثرگذاری بالایی هم دارند. این دانه های قهوه با برشته شدن به رنگ قهوه ای روشن تا تیره تبدیل می شوند که به صورت قهوه معمولی درمی آید که در حال حاضر در بین عامه مردم شناخته شده است. گفتنی است که نوشیدن یک فنجان قهوه سبز ۱۱۱ در طول روز چنانچه به انواع قهوه حساسیت خاصی نداشته باشید، بسیار مفید و اثرگذار است.
اما باید بدانید که قهوه سبز دارای فواید منحصربفردی است که باعث شده است تا طرفداران مخصوص به خود را داشته باشد. در ادامه اگر در نظر دارید این نوع قهوه را مورد مصرف قرار دهید، همراه ما باشید تا به صورت کامل از خواص درمانی آن مطلع شوید.

علاقه مندان جهت خرید قهوه سبز ۱۱۱ می توانند همین الان از طری روش های زیر نسبت به تهیه این محصول اقدام نمایند :

شما برای تهیه یک بسته با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

همچنین می توانید جهت خرید سه بسته از این محصول با تخفیف ویژه با قیمت ۷۳ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

دوستان عزیز می توانند برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۴ تماس  گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایند.

قهوه سبز 111

قهوه ی ۱۱۱ دارای چه خواصی است؟
شاید به جرات بتوان گفت عمده طرفداران قوه سبز، ورزشکاران و کسانی هستند که قصد کاهش وزن و لاغری را دارند. در این خصوص جالب است بدانید که اثر چربی سوزی قوی، کاهش دادن اشتها در فرد به صورت سریع و اثربخش، کاهش وزن به میزان بسیار زیاد، انرژی زا بودن و بدون اثرات منفی و عوارض جانبی است.
در بازار ممکن است عصاره این نوع قهوه را هم به فروش برسانند که باید بگوییم که خودِ دانه قهوه سبز تاثیرگذارتر از دیگرمحصولات ترکیب یافته از آن است. بیشتر محصولات این چنینی موجود در بازار عصاره‌شان را از مواد دیگر که اغلب شیمیایی هم هستند، می‌گیرند. و این کار را برای کم کردن هزینه‌شان در تولید محصولی طبیعی انجام می‌دهند اما باید این را هم دانست که این نوع ترکیبات اضافه بر فواید طبیعی قوه سبز، تاثیر گذاری‌ آن را هم کاهش می دهند.
دانه های این نوع قهوه باعث تحریک متابولیسم و سوخت و ساز بدن از طریق عملکرد اسید کلوروژنیک می شوند. این دانه مغذی همزمان با تحریک کبد جهت چربی سوزی از آزاد شدن گلوکز در گردش خون هم پیشگیری می کند. ترکیب عملکردهای این نوع قهوه باعث می شود تا افراد با مصرف آن بدون آنکه تغییر خاصی در برنامه غذایی و همینطور در برنامه ورزشی خود ایجاد کنند، کاهش وزن را تجربه کنند و لاغر شوند. این را بدانید که با افزایش سوخت و ساز بدن به جای ذخیره شدن چربی در بدن، بدن از چربی به عنوان سوخت استفاده بهره می گیرد چرا که میزان قند خون در بدن کاهش می یابد و کلوروگنیک اسید، قابلیت بدن را برای ذخیره چربی کاهش می دهد.
در بازار برندهای خاصی از این نوع قهوه وجود دارد که هر کدام دارای قیمت خاص و البته کیفیت متفاوتی هم هستند که مصرف کنندگان بنا به بودجه خود و بنا به میزان کیفیت مد نظرشان از مصرف این نوع قهوه اقدام به خرید یکی از آنها می کنند. ما در این مقاله یکی از بهترینِ این برندها را برای شما مورد معرفی قرار داده ایم که نام آن قهوه سبز ۱۱۱ است.
اگر می خواهید از فواید آن بیشتر مطلع شوید باید بدانید ۱۱۱ قهوه ای است که دارای خواصی به قرار زیر است:
– حفظ قند خون در شرایط سالم
– فشار خون را پایین می آورد
–عملکرد قلبی و عروقی را بهبود می بخشد
– خواص آنتی اکسیدانی دارد

– حذف رادیکال های آزاد از بدن به میزان دو برابر سایر موادی(چای سبز، انگور و…) که ادعاهای اینچنینی دارند

 

قهوه 111

 

شما برای تهیه یک بسته با قیمت ۲۸۵۰۰ تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

همچنین می توانید جهت خرید سه بسته از این محصول با تخفیف ویژه با قیمت ۷۳ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید :

دوستان عزیز می توانند برای خرید تلفنی با شماره تلفن ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۴ تماس  گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایند.

 

خرید قهوه 111

 

اگر بنا به خواص گفته شده، شما هم قصد خرید قهوه ۱۱۱ را دارید، پیشنهاد می کنیم این برند را از فروشگاههای معتبر خریداری کنید و یا به صورت اینترنتی آن را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.
روش درست کردن قهوه سبز را می دانید؟

در مورد میزان دم کردن این نوع قهوه باید بدانید که به ازای هر یک فنجان می توانید یک قاشق چای خوری سر پر از آن را به همراه یک لیوان آب جوش در قهوه جوش بریزید و بگذارید که به جوش آید و به اصطلاح دم بکشد. مدت زمان لازم برای دم کشیدن و آماده شدن این نوشیدنی مفید چیزی در حدود ۱۵ دقیقه است. اگر می خواهید این نوشیدنی شما شفاف باشد، لازم است که آن را از یک صافی رد کنید تا کاملا رقیق و یکدست شود و سپس آن را میل کنید.
اگر می خواهید نوشیدن قهوه سبز را در برنامه غذایی روزانه خود بگنجانید، به این نکته توجه داشته باشید که همه اطلاعاتی که در خصوص قهوه سبز و ارتباط آن با لاغری و کاهش وجود دارد، عملکردشان به صورت نسبی می باشد و تاثیر مصرف این ماده بر کاهش وزن در بدن های مختلف متفاوت است. پس لازم است جهت رسیدن به نتیجه موثر در هر روش برای کاهش وزن که انتخاب می کنید، از جمله نوشیدن قهوه، ورزش را فراموش نکنید.

 

 

درمان گیاهی دیابتخرید قهوه ۱۱۱ , فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز , قیمت چای لاغری دکتر سینا ,قهوه سبز خرید , دم نوش ضد استرس  , دمنوش دربند, پکیج ۵۰۴۰ , دمنوش چای سفید